понеделник, 8 септември 2008 г.

Автопортрет

слепите ми вени
зрящите ми пръсти
всеки ден умират
всяка нощ възкръсват
всеки ден различна
всяка нощ съм вечна
слаба или силна
близка и далечна
черна или бяла
слънчева и цветна
водна и въздушна
огнена и земна
смея да печеля
смея и да губя
смея да намирам
смея да съм луда
смея да се смея
смея и да плача
в слънчевия изгрев
в гънките на здрача
в южните простори
в северните степи
тук съм и ме няма
с теб съм и без теб съм
малка и голяма
знаеща, невежа
точка и безкрайност
зрънце и вселена
ту като във полет
ту като над пропаст
жадно изживявам
тайната – живота
земна и небесна
ранна или късна
всеки ден умирам
всяка нощ възкръсвам

2 коментара:

lik каза...

Здравей!
Поздравявам те за чудесната идея да си направиш този нов блог!
Ще те чета със същото удоволствие, с което четях публикациите ти в твоя друг блог.
Желая ти много, много здраве и творчески успехи!
Честито!

hindi каза...

lik, благодаря ти!
Успехи и всичко най-добро и на теб!